بعد از سالها تاخیر

متن مرتبط با «برگشتیم» در سایت بعد از سالها تاخیر نوشته شده است

ما از سفر برگشتیم

  • نیلوبلاگ

    ما از سفر برگشتیمما دیروز از سفر برگشتیم سفر خوبی بود. بچه ها عقب ماشین سرجای خودشون بدون اینکه اذیت کنن خوابیدن... هم برای رفت و هم برای برگشت. مثل دوتا دسته ی گل. من و بابایی ازشون تشکر میکنیم...جیگرن به خدا + نوشته شده در xa0شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۲ساعتxa017:51&nbsp توسطxa0مامان پرستوxa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب