
ما از سفر برگشتیمما دیروز از سفر برگشتیم سفر خوبی بود. بچه ها عقب ماشین سرجای خودشون بدون اینکه اذیت کنن خوابیدن... هم برای رفت و هم برای برگشت. مثل دوتا دسته ی گل. من و بابایی ازشون تشکر میکنیم...جیگرن به خدا + نوشته شده در xa0شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۲ساعتxa017:51  توسطxa0مامان پرستوxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب