فردا صبح زود یک سفر خانوادگی با خانواده بابائی به سوی همدان داریم . چون تعطیلات عید سعید فطر است چند روزی مامان و بابا سرکار نیستند از این فرصت برای تفریح استفاده میکنیم. فقط نگران هستم توی راه جوجوهام اذیت بشن و مثل سری قبل که رفتیم شهرکرد استفراغ کردن و هر دو تاشون کلی وزن کم کردن دعا میکنم که اینطور نشه آخه نی نی های من خیلی حساس و ظریفن.
امیدوارم بهمون خوش بگذره.
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65