ما از سفر برگشتیم

خرید بک لینک

ما از سفر برگشتیم

ما دیروز از سفر برگشتیم سفر خوبی بود. بچه ها عقب ماشین سرجای خودشون بدون اینکه اذیت کنن خوابیدن... هم برای رفت و هم برای برگشت. مثل دوتا دسته ی گل. من و بابایی ازشون تشکر میکنیم...جیگرن به خدا

+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۲ساعت 17:51&nbsp توسط مامان پرستو |


بعد از سالها تاخیر...

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: برگشتیم, نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36

صفحه بندی