پختن آش دندونی در اهواز در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۲ صورت گرفت . آش دخملی خیلی خوشمزه شد.... دخترم آشت رو با یک هفته تاخیر پختم آخه اون هفته سرم شلوغ بود و گرفتار بودم.
انشالله دندونات به سلامتی و راحتی دربیاد.
عکس آش دندونی
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70