هر بلایی هم که امیر سرش بیاره میخنده. چند بار با حرکات بدی امیر انداختش که جیغ من یا صدای بابایی بلند میشد ولی خودش میخندید . خیلی امیرو دوست داره و همش دوست داره امیر کنارش باشه.
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31
روز ۲۹ فروردین ۹۲ رفته بودیم پارک زیتون . آرتمیس لثه هاش خارش داشت دستمو گاز میگرفت که متوجه شدم
.
.
.
.
دندون درآورده..... هورا.... مبارک باشه دخمل باشخصیتم.... جیگر ماما...
دندان پیش پایین سمت چپ
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65
پختن آش دندونی در اهواز در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۲ صورت گرفت . آش دخملی خیلی خوشمزه شد.... دخترم آشت رو با یک هفته تاخیر پختم آخه اون هفته سرم شلوغ بود و گرفتار بودم.
انشالله دندونات به سلامتی و راحتی دربیاد.
عکس آش دندونی
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70
ما از سفر برگشتیم
ما دیروز از سفر برگشتیم سفر خوبی بود. بچه ها عقب ماشین سرجای خودشون بدون اینکه اذیت کنن خوابیدن... هم برای رفت و هم برای برگشت. مثل دوتا دسته ی گل. من و بابایی ازشون تشکر میکنیم...جیگرن به خدا
+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۲ساعت 17:51  توسط مامان پرستو |
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: برگشتیم, نویسنده: بازدید: 69
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: غیبتهای, نویسنده: بازدید: 74