بعد از سالها تاخیر

خرید بک لینک

خواهری عاشق امیره

هر بلایی هم که امیر سرش بیاره میخنده. چند بار با حرکات بدی امیر انداختش که جیغ من یا صدای بابایی بلند میشد ولی خودش میخندید . خیلی امیرو دوست داره و همش دوست داره امیر کنارش باشه.

بعد از سالها تاخیر...

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: پنجشنبه 6 بهمن 1401 ساعت: 14:32

روز ۲۹ فروردین ۹۲ رفته بودیم پارک زیتون . آرتمیس لثه هاش خارش داشت دستمو گاز میگرفت که متوجه شدم

.

.

.

.

دندون درآورده..... هورا.... مبارک باشه دخمل باشخصیتم.... جیگر ماما...

دندان پیش پایین سمت چپ

بعد از سالها تاخیر...

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:27

پختن آش دندونی در اهواز در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۲ صورت گرفت . آش دخملی خیلی خوشمزه شد.... دخترم آشت رو با یک هفته تاخیر پختم آخه اون هفته سرم شلوغ بود و گرفتار بودم.

انشالله دندونات به سلامتی و راحتی دربیاد.

عکس آش دندونی

بعد از سالها تاخیر...

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:27

ما از سفر برگشتیم

ما دیروز از سفر برگشتیم سفر خوبی بود. بچه ها عقب ماشین سرجای خودشون بدون اینکه اذیت کنن خوابیدن... هم برای رفت و هم برای برگشت. مثل دوتا دسته ی گل. من و بابایی ازشون تشکر میکنیم...جیگرن به خدا

+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۲ساعت 17:51&nbsp توسط مامان پرستو |


بعد از سالها تاخیر...

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: برگشتیم, نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36

از وقتی اومدیم اهواز گرفتاریام خیلی زیاد شده مدتیه وب دو تا عسلم رو بروز نکردم. امتحانات خیلی خسته و عصبی و بی حوصله ام کرده . بچه ها هر دو خیلی تغییر کردن از چی بگم:... نمکتر از گذشته... هر روز عسل تر از دیروز... الان دو تا کاردستیم خوابن از فرصت اس بعد از سالها تاخیر...ادامه مطلب

ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال می‌کنید

برچسب: غیبتهای, نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36

صفحه بندی