روز ۲۹ فروردین ۹۲ رفته بودیم پارک زیتون . آرتمیس لثه هاش خارش داشت دستمو گاز میگرفت که متوجه شدم
.
.
.
.
دندون درآورده..... هورا.... مبارک باشه دخمل باشخصیتم.... جیگر ماما...
دندان پیش پایین سمت چپ
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65